למה להיעזר בשירות תיווך כאשר רוצים למכור או לקנות דירה בירושלים?

בלוג ירושלים
למה להיעזר בשירות תיווך כאשר רוצים למכור או לקנות דירה בירושלים?

בוודאי אתם מתלבטים, האם כדאי להיעזר בשירותיו של מתווך מנוסה בטרם הנכם מוכרים או רוכשים דירה בעיר הבירה התוססת של ישראל? אולי עדיף לפרסם או למצוא נכס באתרי יד שנייה באופן עצמאי?

אספנו עבורכם את כל הסיבות שמטות את הכף לטובת שירותי התיווך:

היצע עצום ומגוון שכונות – איך בוחרים?

ירושלים היא עיר גדולה ומגוונת, בעלת מרקם מיוחד המשלב בין בנייה ישנה לחדשה ושכונות עם אופי ייחודי. לכן מציאת נכס נדל"ן בירושלים עשויה להיות מאתגרת במיוחד. חלק מהשכונות נבנו בשיטה המכונה "בנייה רוויה" למיצוי מיטבי של השטח מבחינת כמות הנכסים המותרת בו ושכונות אחרות מבוססות יותר על שטחי מסחר. כמו כן, ישנן שכונות שבהן תמצאו דווקא מבני תעשייה.

בנוסף, תוכלו למצוא שכונות עם בנייה קלאסית, עתיקה וארכיטקטורה מעניינת ומרשימה כמו: רחביה, טלביה, קטמון הישנה ועוד. אחרים שמעדיפים בית חדש, ישמחו להתגורר דווקא בשכונות כמו – משכנות האומה, הר־חומה או מורדות גילה. מי שמעוניין במבנים שחודשו בשיטה של פינוי־בינוי יוכל לרכוש דירה במבנים החדשים בשכונת הקטמונים, קריית מנחם או קריית יובל.

ישנן שכונות המתאימות לציבור החרדי או ציבור מסורתי, ואחרות דווקא לציבור חילוני.

לכן, כדי למצוא את המקום המתאים לאופייכם ולציבור שעימו אתם מזוהים כדאי ומומלץ להיוועץ במתווך.


רכישה בראש שקט

סוכנות תיווך בירושלים באזור המבוקש תחסוך לכם זמן רב, אך לא רק. כאשר אתם נעזרים בשירותיו של מתווך, אתם גם חוסכים לעצמכם את כאב הראש, הטרטור וכיתות הרגליים בין השכונות השונות, ואף את עוגמת הנפש שעלולה להיגרם אם טרם מצאתם את הנכס המתאים.

לכן, כדאי להיוועץ במתווך מנוסה שיוכל לסייע לכם במציאת השכונה המתאימה לכם בקלות.

הוא ידע למקד אתכם לפי הצרכים שלכם ושל משפחתכם ולהציע את הנכסים במיקום המיטבי עבורכם.


מי מתמחה בשכונה שלכם?

הידעתם כי לא כל מתווך עובד בכל רחבי העיר, אלא ישנה התמחות בשכונות ספציפיות בתחום זה?

היות וירושלים היא עיר רחבת ידיים, נמליץ לכם לבחור את המתווך המתמחה בשכונות שבהן תרצו להתמקד כדי לרכוש את המקום אשר תקראו לו בית בקרוב.

מתווך יליד השכונה או כזה המתגורר בה כיום ולחילופין התמחה בה לאורך השנים, יכול לבסס את החיפוש של הנכס הייחודי לכם על פי היכרותו המעמיקה עם השכונה, לתת מענה אודות המבנים השונים בשכונה בה אתם מתעניינים, לספר לכם אילו שכונות טובות יותר או פחות, אילו רחובות רועשים או שקטים יותר, אילו רחובות קרובים יותר לצרכים שלכם כגון: בתי ספר, גני ילדים, בתי־כנסת, פארקים ציבוריים, אפשרויות של תחבורה ציבורית ועוד.

מתווך מקצועי יכיר את החוזקות והחולשות של השכונה ושל הנכסים שנבנו בה ויוכל לחלוק עימכם את ניסיונו הרב והיכרותו המעמיקה בה.


משרד תיווך ותיק יכול לסייע לכם בהיכרות עם רוכשים / מוכרים פוטנציאליים בארץ ומחו"ל

מעוניינים למכור את הנכס שלכם בטרם אתם רוכשים נכס חדש? משרדי תיווך ותיקים ומקצועיים עומדים בין היתר בקשר עם רוכשים ומשקיעים מהארץ ומעבר לים, לכן ביכולתם להאיץ את תהליך המכירה. כמו גם להגדיל את הביקוש לנכס ולסייע למוכרו בתג מחיר גבוה. כל זאת בנוחות ובמהירות בעת שבה אתם מחפשים את הנכס הבא שלכם.

חלקכם אינו יודע כי חלק מהמוכרים ומהרוכשים מעוניינים לשמור על דיסקרטיות בתהליך המכירה או הקנייה, ולכן הם בקשר אך ורק עם המתווך הפרטי שלהם ולא מתקשרים ישירות עם בעלי בתים פרטיים. שימוש בשירותיו של מתווך יסייע לכם להגיע גם לקונים ולמוכרים איכותיים אלה. לרוב יהיו אלו בעלי ממון או בעלי גישה נוחה יותר לסכום הדרוש לרכישה.


כל השירותים תחת קורת גג אחת

לעיתים, קנייה של בית חדש מלווה בשמאות או בקבלת משכנתא. בניגוד למרבית המשפחות אשר רוכשות נכס כגון בית או דירה פעמים ספורות במהלך חייהן, מתווכים מבצעים עסקאות כאלה פעמים רבות מידי חודש בחודשו ואף יותר מכך. הם יוצרים ומטפחים קשרים עם מגוון אנשי מקצוע בתחום כגון: עו״ד, יועצי משכנתאות, אדריכלים, מעצבי פנים, הנדסאים, יועצי מס, קבלנים וחברות מימון.

הקשרים הללו מאפשרים לצלוח את תהליך הקנייה ואף את שיפוץ הבית ככל ויידרש בקלות.

זאת על ידי, בניית חבילה מותאמת ללקוח עם מעטפת שירות מלאה לכל צורך שנדרש.

משרדנו "קבוצת אבירי הנדל"ן" ממוקם בשכונת טלביה בירושלים ומעניק שירותי תיווך למגורים, מסחר והשקעות נדל"ן בשכונות הוותיקות בעיר ירושלים.

 

מיכאל יושיע – יועץ נדל"ן
בעל המשרד – ותק וניסיון של למעלה מ-10 שנים בתחום.
ליווה בהצלחה מגוון רחב של עסקאות נדל"ן בירושלים והסביבה.

054-4891352

האם המלחמה פותחת הזדמנויות חדשות לעסקאות נדל"ן בארץ?

במאמר זה, נבחן השפעות פוטנציאליות של המלחמה על שוק הנדל"ן ונגלה האם דווקא עכשיו ממתינות לנו הזדמנויות ייחודיות. ככל שנשכיל להבין באילו אופנים השפעות אלו משנות את אופק ההזדמנויות שלנו, כך נוכל לקבל החלטות מושכלות יותר.

קרא עוד
האם ירידת הריבית מסמנת שינוי במחירי הדירות בירושלים?

כבר כמעט חמש שנים שהכלכלה הישראלית מתנהלת בתוך רכבת הרים רבת תפניות ותהפוכות בכל הקשור לשיעורי הריבית. העלייה החדה, המחוללת תנודות רחבות היקף במגוון רחב של שווקים, מושפעת ממגוון גורמים המאפיינים את הדינמיקה הכלכלית העולמית, לצד אתגרים מקומיים ייחודיים לישראל.

קרא עוד
מכירת נכס - הדרך הנכונה לניהול משא ומתן ודרכים למניעת מכשולים
מכירת נכס - הדרך הנכונה לניהול משא ומתן ודרכים למניעת מכשולים

הליך מכירת נכס הינו הליך ארוך שמצריך השקעה רבה ומשאבים מבעל הנכס, החל משיווק הדירה שבבעלותו, שיחות טלפון עם רוכשים פוטנציאליים, הצגת הדירה למתעניינים רבים ועוד.

קרא עוד
כל מה שחייבים לדעת על עורך דין מקרקעין בעסקת נדל״ן
על ידי גבריאל יושיע – יועץ נדל״ן

מאמר זה, יפרט את כישוריו השונים וכיצד הם באים לידי ביטוי בעת רכישה או השכרה של דירה ובמסגרת תוכנית התחדשות עירונית.

קרא עוד

צרו קשר ונשמח להיפגש עמכם